vrijdag 17 juni 2011

One day...

One day I'll flyyyyyyy away...








Wat een grapjas he mijn baasje...heeft ze zich krom zitten lachen met de foto's die ze van me maakte op de losloopweide.  Best al een tijdje geleden want ik ben ondertussen al belange zo klein niet meer.  Maar baasje heeft de computer de laatste tijd volledig ingepalmd...ik kreeg haar er niet afgesleurd.
Natuurlijk was ik niet alleen he, Nena was er ook bij.  Grappig dat ze het vond om zo snel weg te rennen met ons speelgoed.  Ik heb mijn uiterste best gedaan om haar in te halen maar mijn poten zijn echt nog te kort.


En van al dat rennen word je natuurlijk pokke moe.  Baasje gelijk met haar kont tegen de grond om mij te fotograferen.  Pfff...ik ben te moe om mij te verleggen dus ze doet maar.




Natuurlijk wil ze ons ook nog eens samen op de foto maar...laat ons zeggen dat ik deze de mooiste foto vind.  Nena zet strakjes de foto die zij het mooist vind bij haar op het blog ( http://dagboeknena.blogspot.com/)


Van rennen komt er de laatste tijd niet veel meer in huis...hoewel ;-)  Maar dat zet ik in mijn volgende berichtje even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten