zondag 1 mei 2011

Klem...

Ik schaam me rot dat ik het moet zeggen maar ik zat deze week al twee keer klem.  als puppy vond ik het geweldig om onder de zetel te kruipen en dan heen en weer rausen zodat de baasjes een billenmassage kregen ;-))
Of snel even wegduiken als Nena achter me aanzat...dan lekker een grote mond opzetten en zij...kon er alleen met haar muil onder.  Hilarisch en super gemakkelijk!  Maar de laatste weken kostte het me steeds meer moeite om er onder te geraken om nog maar te zwijgen hoe ik er van onder moest kruipen.  Tot deze week dus. Met wat gepuf was ik er nog onder gekropen maar ik zat klem!  Ik geraakte er niet meer onderuit.  Baasje heeft toen maar de zetel omhoog gehoffen en zo kon ik toch ontsnappen.  Gisteren heb ik baasje dan maar laten zien dat een ezel zich wel degelijk twee keer aan dezelfde steen kan stoten ( bloos).  Gelukkig heb ik een sterk baasje die zomaar zetels omhoog kan heffen.
Schaamtelijk maar och, ik heb zwarte kaken en niemand die mijn rode wangen dus ziet ;-p
Nu maar even nadenken waar ik me onder kan verstoppen als Nena en ik nog eens verstoppertje of tikkertje spelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten