donderdag 28 april 2011

Logeetjes...

Vorig weekend kwamen er twee logeetjes bij ons in huis.  Eentje was al wat groter, de ander was nog zo mini mini...
De grootste wou met me spelen dacht ik dus ik liep gezellig met hem mee.  Toen ik hem eindelijk inhaalde sprong ik als een tijger op hem af maar...dat was geen goed idee.  Hij staat nog niet zo stabiel op zijn voeten blijkbaar.  Ventje helemaal in tranen, ikzelf beduusd want ik wou gewoon spelen.  Gelukkig namen mijn baasjes het voor me op.  Ze hadden hem verteld dat hij niet mocht lopen maar deed het toch met de gekende gevolgen. Dus legden ze nog een keer uit dat ik zelf nog een gekke speelse pup ben...ja ik moet toegeven dat ze er met deze beschrijving niet ver naast zitten.
De tweede logé die is nog zo mini mini , hij kan nog helemaal niet stappen.  Nou wou ik zeker zijn dat er niets mis was met zijn pootjes ( oeps excuseer, voetjes) dus heb ik die maar even aan een grondig onderzoek onderworpen...


 Neen neen, ik heb er niet in gebeten...

Al lijkt het wel zo :-)  Gewoon effe goed likken om de bloeddoorstroming op gang te brengen ...ik eet geen mensenvlees.  Het logeetje gaf geen kik...mijn conlusie: die voetjes zijn echt kapot, niet meer te repareren. 
Mijn baasjes haalden dan maar een hele hoop spullen naar boven van toen mijn kids nog klein waren.  Minilogeetje zijn handjes werkten blijkbaar wel nog.  Maar wat maken die dingen een raar geluid zeg.  Echt fascinerend ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten