zondag 6 maart 2011

Bezoek...

Ik lig nog lekker te snurken als iedereen hier in actie schiet.  Nena moet in een "DEUR" dicht bij het baasje, de kids zijn helemaal happy en ik...word met een slaperige kop buiten gezet in de tuin.  Even een "pieske" doen zegt baasje en plots hoor ik Nena grommen en blaffen.  Als ik binnen gewandeld kom zie ik een hele hoop mensen binnen in de living staan. Ik ga gewoon lekker wat streelkes gaan ontvangen van de nieuwe kids die op bezoek komen en plots  "Hoe, van waar komt die nu??" en mijn baasjes beginnen te lachen.  Baasje haar zus schrikt dus blijkbaar dat ik haar voorbij loop.  Surprise!! It's me, Gizmo en ik woon hier nu :-))  Er komt nog een andere kind bij en ook van hem krijg ik gelukkig heel wat streelkes.  En over 1 ding zijn ze het eens: ik ben een mooie pup ( hoe kan het ook anders dan dat ze dit zeggen ;-)
Wat later kwam voor mij echter de surpise want er ontbrak blijkbaar nog iemand van het gezin...even later komt er een labrador binnengestorm met achter haar aan ( en plat op zijn buik op de grond) het baasje.  Nou Nena was daar niet zo blij mee.  Als ik het goed snap kennen ze elkaar wel maar is het al lang geleden dat ze elkaar zagen...goe dik zal dan maar eens het goede voorbeeld tonen.  Mijn neus in haar poepie en tussen haar poten ( en omgekeerd maar dat geeft niet) wat snuffelen en een luide begroeting.  Zo ziet Nena dat ze mij niet hoeft te beschermen maa rik mijn mannetje wel sta.  Daarna moet ik even opzij zodat NEna en de labby die Babs noemt terug kennis kunnen maken. Dat duurt gelukkig niet te lang en even later kunnen we met z'n drieën spelen.  Hoewel...ik loop er soms wel bij als het derde wiel aan de wagen ( letterlijk en figuurlijk) Die twee hun poten zijn langer dus die gaan iets sneller :-}  Maar ik laat me niet kennen, sjok er achter en smijt me er steeds tussen.  En als Nena even geen zin meer heeft gaan we met z'n tweeën aan de slag.  Als ze niet kijkt trek ik haar aandacht wel door wat in haar bil te happen , wat aan haar haar te trekken of mijn neus tussen haar achterste poten te steken.  En als ik haar even niet in de gaten heb trekt zij mijn aandacht wel.  Baasje lacht als ze ziet hoe we samen aan een touw aan het trekken zijn maar nog meer als ze ziet hoe Babs even met haar muil  en dus het touw schud ...en dan ziet hoe ik meegeschud word :-))  En andere speeltjes vinden we allebei even interessant...

Af en toe moet ik wel even opgeven, dan word ik echt moe en ga ik even een dutje doen.  Maar niet te lang natuurlijk, ik wil er zoveel mogelijk van genieten nu er nog een ander speelkameraadje is.
De rest van het bezoek?  Die vonden het natuurlijk wel leuk om terug eens met een pup te spelen. En dat vond ik natuurlijk super al die aandacht ;-)
Na hun bezoek nog lekker mijn buikje vullen en dan...slapen!
Ik had trouwens nog niet verteld dat mijn baasjes sinds gisteravond terug samen in bed slapen en wij woefen hier nu helemaal alleen liggen beneden. En dat allemaal zonder een piepje van mij. Goed he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten