dinsdag 22 maart 2011

Hier...

Hier ben ik terug.  Veel te lang weggebleven maar dat is echt niet mijn schuld :-)  Baasje heeft het de laatste tijd zoooooo druk gehad, en omdat ik echt nog te klein ben om met mijn pootjes aan de toetsen te komen heb ik haar dus nog steeds nodig om alles te komen typen voor mij.  Maar kijk, het wordt terug iets rustiger dus kan ik eindelijk komen vertellen wat ik al allemaal heb meegemaakt de laatste tijd.
Ik heb al heel wat ontdekt de latste tijd.  Zo heb ik ondervonden dat kangen aan de salontafel heel leuk is maar dat mijn baasje daar niet zo blij mee is.  Stiekem dan maar begonnen aan de zetel en dat mag blijkbaar ook niet.  Nog een verboden zaak is behangpapier van de muur aftrekken... dus dan lik ik de muur maar gewoon lekker lang.  Het kleurke is echt niet mijn ding.
Ik heb ook kennis gemaakt met een vlieg.  Die probeerde ik te hypnotiseren zodat ze deed wat ik  wou maar dat lukte niet, ze vloog gewoon weg.  De poezen...ja die beginnen me ook minder leuk te vinden.  Ik voel me hier nu al helemaal thuis dus dacht, laat ik eens beter kennis maken met hun.  Nou moe, ik ben blijkbaar te wild en krijg een luide miauw of een nagel in mijn neus...zal ik nog eens moeite doen om elkaar beter te leren kennen.  Ik stort me dan maar helemaal op Nena.  Ik vlieg er boven op, beland er onder, hang in haar staart (en word iets te snel meegesleept ::-)  helemaal lachen.  Gisteren werd ze zo gek van mijn gespring dat ze zelf als een razende rondjes ging rennen.  Baasje lachte zich een kriek! Ik merk wel dat ik het nog iets langer volhoud dan haar...en dan grijpt baasje in.  Vlieg ik op mijn kussen om wat te rusten maar als ikd aar geenzin in heb ga ik gewoon wat met zijn voeten spelen.  Papiertje zoeken, tafeltje knagen, even plasje leggen binnen...  Nou niet denken dat ik nog eenbaby ben die zomaar alles laat lopen.  Maar vaak kan ik het toch niet houden en ja wat komen moet dat komt dan natuurlijk.  Maar even vaak doe ik buiten mijn plasje hoor. 
We gaan natuulijk ook nog steeds verder naar de hondenschool waar iedereen versteld blijft staan voor mijn aandacht voor mijn baas ( en nu lees je voor de aandacht voor het vlees dat hij bij heeft ;-))  Super veel heb ik daar nog niet geleerd want die ene juf...ken blijkbaar niet zo veel verschillende oefeningen.  Gelukkig hebben we ook al eens een andere juf gekregen waar we wel hard geoefend hebben.  Daar heb ik eindelijk de "AF" onder de knie gekregen en we leerden ook de "VOET".  En die oefenen we nu dus thuis rustig in met lekker veel snoepjes!!  Baasje is ondertussen ook een "VOOR" beginnen oefenen.  En ze is supertrots dat ik al zo mooi dicht tegen haar aan kom zitten.  Mar voor neits gaat de zon op.  Er moet natuurlijk wel een snoepje in haar handen zitten.
Ik rij ook al lekker mee met Nena in de koffer.  Flink hé!  En dan zorgen dat ik een speelgoedje me heb of ik verbouw de koffer even met mijn tandjes...( ik weet van niets ;-) Mijn baasje zet mij er wel nog steeds in.  Ik probeer wel steeds om er zelf in te geraken maar ik kom nog maar met mijn pootjes net tot op de rand...zal niet zolang meer duren hoor en danspring ik Nena achterna.
Zo zijn we ook eens een dag samen met Nena terug naar het hondenplein gegaan waar we gingen met Babs.  Als we daar uitgerausd waren verder naar een park waar we toevallig nog een losloopplein vonden.  En dan nog even uitwaaien in een bos... Daar heeft baajse mij even van de lijn afgehaald...ik gewoon lekker mijn neus achterna tot baasje 2-3-4 keer riep.  Blijkbaar moet dat na 1 keer roepen al maar er waren te veel konijnesporen te volgen.  Selectief doof zijn is best handig op zo een moment ;-)
Verder...de gewone dagelijkse dingen.  Eten, spelen, slapen, ondeugend zijn, pakketje droppen en gewoon lekker verder groeien.
Nu eerst even slapen en strakjes als ik wakker ben vraag ik of baasje even een mooie foto maakt.  Dan zien jullie hoe snel het allemaal gaat.  Ik begin trouwens mijn babydons kwijt te geraken!!  Gelukkig komt er ander sterk haar in de plaats.  Ik zou me doodschamen mocht ik hier binnen dit en een paar weekjes in mijn nakie lopen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten