donderdag 10 maart 2011

Shoppen...

Maandag ben ik samen met mijn baasje gaan "shoppen".  Er waren konijnekoppen en -ribben besteld en die gingen we samen ophalen op de markt.  Ik ben in vol ornaat aan de wandeling begonnen maar eens we er bijna waren merkte baasje dat mijn kaars toch begon te doven.  Ze heeft me dan opgepakt en zo gingen we verder.  Toen we er waren wou ik wel niet dat iemand zag dat ik eigenlijk niet meer kon dus heb ik baasje door veel gespartel laten weten dat ik liever lekker stoer met mijn pootjes op de grond stond ;-)  Alles wat ik toen tegen kwam op mijn hoogte vond ik zoooo interessant dat ik er even vriendelijk goeie dag tegen ging zeggen.  De wieltjes van karretjes, fietspedalen ( ook al stond er nog een voet op) benen, schoenen met en zonder veters, tot...mijn neus in de gaten kreeg dat hier ergens in de buurt lekker vlees lag.  Ik ben dus lekker mijn neus achterna gegaan toen en dat ging goed tot mijn baasje de andere kant op wou.  Omdat we het niet eens werden heeft ze maar terug opgenomen en eigenlijk was dat niet zo een slecht idee.  Ik kon nog beter lekkere geurtjes ruiken.  Toen baasje de nijnenspulletjes wou betalen moest ik even wachten op de grond en dat vond ik niet zo leuk.  Ik trok dus maar wat aan de lijn zodat ze wist dat we zo snel mogelijk terug verder moesten en ik mocht gelukkig weer op de arm ;-) Die kazen en vleesjes zagen er echt heerlijk uit.  Dan maar terug richting huis en eens ik thuis kwam plasje in de tuin en dan...gewoon neergeplofd in een mand.
Er is maar één ding spijtig ...die nijnenspulletjes zijn niet voor mij maar voor Nena :-((

Geen opmerkingen:

Een reactie posten