dinsdag 29 maart 2011

Geen zin...

Ok, ik had beloofd eerst wat te slapen en dan een mooie foto van mij te laten maken... Maar ik had geen zin.

We zijn speciaal naar het park gegaan, baasje hoopte dat ik wat gek zou doen, en dan als ik uitgeraasd was wel even mooi zou poseren...
Nou was ik eerst reuze enthousiast voor haar fototoestel dus als ik zag dat ze zich klaar maakte liep ik elke keer zo snel als ik kon naar haar toe.  Maar dat was niet de bedoeling.  Na ee tijdje was de lol er af en heb ik me maar op de geurtjes in het gras gefocust. Vanuit mijn ooghoeken hield ik haar natuurlijk wel in de gaten.














Met alle goede bedoelingen dan toch nog maar eens naar haar toe gelopen...Bukken deed ze niet want ik zat anders met mijn neus tegen haar lens.




















Maar ik zie er niet op mijn best uit zo :-{...  En Nena?  Die poseerde als een echte ster...stoefkont!  Zo mooi als zij op de foto staat...zo mooi ben ik in het echt ( echt waar).



















Volgende keer misschien, nu eerst gewoon lekker spelen met die stoefkont en onze baasjes maar laten klooien met onze riemen die vollop in de knoop geraken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten