donderdag 10 maart 2011

Opnieuw bezoek...

Woensdag kwam er opnieuw bezoek. Nena ging terug te keer met haar zware blaf toen er op de deur werd geklopt.  Wat is dat toch met die meid.  Want toen de deur open ging kwam er gewoon een mevrouw binnen.  Niets erg toch, gewoon rond de benen gaan wandelen en dan krijg je streeltjes.  Ja die mevrouw leek me heel leuk dus sprong ik zo vaak mogelijk op toen ze in de zetel zat.  Maar dat mag blijkbaar niet van mijn baasjes.  Kreeg constant een "NEER" op mijn donder...
En vandaag opnieuw eens tapje verder met het eten.  Tot nu toe hadden mijn baasjes steeds mijn botten tot moes geslaan maar vandaag mocht ik even proberen om ze zelf te kraken.  Veel zin had ik daar niet in.  Ik slikte ze liever gewoon in als een spagettisliertje.  Maar dat lukte niet want baasje had ze stevig vast...tegen mijn zin dus maar even snel snel kraken en dan...slurp...en klaar is kees ( allé klaar is Gizmo dan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten