zondag 6 maart 2011

En terug...

Zondag vandaag dus terug naar de hondenschool.  Ik ben er klaar voor end at zal baasje gewetenhebben want ik knabbel zowat aan alles wat ik maar te pakken krijg in de auto.  Zijn vest, zijn neus, zijn vingers,... :-))
Al mijn klasgenootjes zijn er ook terug allemaal maar daar trek ik mij niet te veel van aan.  Ik hebondertussen wel al door dat het eigenlijk baasje is die ik in de gaten moet houden om vlees te krijgen. Dus op elke mogelijk moment zet ik me neer en kijk ik hem zo lief mogelijk aan ( en dat werkt echt hé grijns grijns)
Als we dan als groep dicht bij elkaar moeten gaan staan ga ik gewoon door met mijn charme-offensief.  Wat er voor zorgt dat verschillende baasjes gewoon vol lof over me praten ( blink blink)
Wat ik allemaal geleerd heb? Ergens door lopen...


Doe ik niet altijd even vlot maar vlees is een goede reden om er toch in beide richtingen door te gaan ;-) Als het mijn beurt is moet ik ook even aan een lange lijn.  Vind ik helemaal niet tof dat die juf zo aan mijn riem bezig is en als baasje roept dan spurt ik natuurlijk zo snel als ik kan naar hem toe...


Deze juf vind het blijkbaar ook héél belangrijk dat we mooi leren wandelen...


En plots komt Tritia op het veld.  Die moet aan iedereen een snoepje komen geven en gelukkig ook aan mij :-) 


Even later moeten we ook even van baasje wisselen.  Ik heb dan maar geprobeerd of haar lief aankijken ook helpt om een snoepje te krijgen...en ja hoor.  Wat is dit leuk hier joh, iedereen heeft snoepjes bij :-)) Nu moet ik wel toegeven dat dit baasje een boon voor me heeft.  Maar zeg nu zelf , wie kan dit prachtig snoetje nu weerstaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten