zondag 20 februari 2011

Een nieuwe dag...

Stilletjes aan wordt iedereen hier in huis wakker.  Ik ben er helemaal klaar voor, een nieuwe dag voor deugenieterij ;-))
Hier wat knagen, daar wat bijten en trekken en ja hoor, ik kan ook best lief spelen.  De baasjes zijn ook blij te zien hoe Nena en ik samen beginnen te spelen.  Het ging gisteren best al goed maar vandaag is Nena in een speelsere bui.  Alleen moet ze nog leren dat ze haar poten niet zo op mij hoeft te leggen.  Ik weet het wel, zij is groot en ik ben ( nog ) klein. Lees vooral die NOG :-)
Tussendoor wil ik ook wat beter kennis maken met Bono.  Hij heeft mij al duidelijk gemaakt dat ik maar beter rustig met hem kan zijn dus heel stilletjes sluip ik elke keer een beetje dichter bij tot ik helemaal tegen hem kan gaan liggen...





In de nammiddag ook even gaan wandelen in het park.  Duikt mijn ene baasje constant met haar fototoestel voor mijn snuit. 


Nena had me er al voor gewaaschuwd dat dit baasje wat bezeten is van foto's.  Dus werd dit ons eerste pact dat we sloten.  Resoluut de andere kant op kijken :-p















Ze geeft niet op...en mijn snuitje wordt nog een paar keer op de gevoelige plaat vastgelegd.




Maar wij geven ook niet op...  voor de camera klikt kijken we gewoon toevallig even de andere kant uit...

Ik begin me steeds meer en meer op mijn gemak te voelen, ontdek meer en meer plaatsjes en laat me dan ook helemaal gaan.  Geen stress, totaal relaxen joh...

En daarna maar even lekker mijn naam van haantje de voorste waar maken.  Laat ons zeggen dat ik al regelmatig eens een foei heb gekregen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten