dinsdag 22 februari 2011

Een nieuwe nacht...

Het wordt terug dodo-tijd dus ik wordt nog even buiten gezet en nadien op mijn dekentje gelegd.  Lekker slapie dapie doen en kijk, deze keer blijft het andere baasje beneden bij me slapen.  als ik bij haar even piep laat ze ook haar hand zakken zodat ik me niet alleen hoef te voelen.  Maar ik voel me niet zo vaak alleen hoor.  Eerst sluip ik bij Bono op de mat en Nena komt gewoon op mijn plaatsje slapen.  Daarna gaat Bono in een mand gaan slapen en heb ik gans de mat voor mij alleen.  Maar als hij kreunend wakker wordt steekt baasje even het licht aan.  Arme opa Bono kan bijna niet meer vooruit.  De wandelingen vandaag hebben ehm de das omgedaan.  Baasje neemt hem dus op en legt hem op de mat vooraan.  Ikzelf verhuis ondertussen terug naast de zetel maar ik moet wel even Nena opzij duwen.  Nu ja, opzij duwen, ik ben eerder degene die onder de zetel schuift met mijn arrière :-p  Maar dat geeft niet, ik lig best op mijn gemak.  Daarna gaat Nena in een mand liggen en ik verhuis terug bij Bono.  Leuk hé , precies een stoeltjesdans alleen dan met meer slaapplaatsjes dan honden.
En ondertussen ben ik zelf ook nog twee keer op de wandel geweest om even wat water te lozen...Moet ook gebeuren en piepen daar heb ik geen zin in.  Veel te moe van die stoeletjesdans.  En als ik de klokradio hoor zingen dan gaat baasje direct met me naar buiten.  Heel snel terug even plassen en dan vlug naar binnen.  Het is ongelofelijk koud met je buik zo dicht tegen de grond hoor.
Tweede nachtje zit er op en ik heb nog steeds mijn nestdoekje niet gebruikt...zo stoer als ik ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten