zondag 20 februari 2011

Mijn eerste nacht...

Ik ben echt helemaal doodop en als ik dan al even mijn oogjes open trek geraakt mijn lijfje niet verder dan een paar stappen voor ik terug ga liggen.  Zo eindig ik uiteindelijk op een dekentje naast de zetel waar mijn baasje in ligt te slapen.  Even piepen en zijn hand komt gewoon lekker bij me liggen.  Meer hoeft ik niet te hebben om terug lekker te gaan snurken.  Als ik merk dat zijn hand verdwenen is gewoon terug even piepen en daar is dat handje terug dus snurken maar.  Tot 5.00 uur dan moet ik echt even een plasje gaan maken.  Maar mijn baasje is niet snel genoeg, slippers vinden in het donker is niet zijn specialiteit  ;-p dus daar moet hij nog even op oefenen.  Ik ben er helemaal klaar voor nu, spéééééééééélen en gelukkig is mijn baasje ook bereid om even  zot met me te gaan doen.  Een uurtje later gaan we dan nog maar even slapen tot de andere baasjes ook wakker worden.
Geen moederdoekje nodig gehad, best stoer van me hé.  Of me dat de volgende nacht ook lukt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten