vrijdag 25 februari 2011

Yammie...

Ze kunnen mij echt niet beetnemen.  Zodra ze ook maar één deeltje van mijn eten nemen gaat mijn neus resoluut de lucht in en blijf ik hun achtervolgen.  Geen haar op mijn lijveke dat er aan denkt dat ze mijn pot aan Bono of Nena zouden geven.  Er liggen elke keer zoveel lekkere dingen in en die hou ik echt voor mij alleen.  Nu ruiken die potten van Bono en Nena ook niet slecht maar ik heb nog geen kans gekregen om daar eens in te gaan kijken.  Veels te druk met het afwassen van mijn pot ;-)

Voor de zekerheid toch maar even de poten in de pot zodfat ik overal goed bij kan ;-)

Gelukkig weten mijn baasjes wat lekker is.  Kip, rund, kalf, beetje paard,...  Alleen spijtig dat ze mijn kippenekken en eendenekken nog plat slaan. Ik ben echt geen baby meer en ik wil er best aan gaan knagen. Maar baasje zegt dat mijn buik dat nog even niet aan kan dus helpt ze nog even door ze helemaal tot moes te meppen. Strakjes toch maar even een one-to-one gesprekje hebben met mijn buikje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten