woensdag 23 februari 2011

Niets bijzonders...

Niets bijzonders te vermelden over een nieuwe nacht.  Ik val nog steeds lekker in slaap bij Bono op de mat, ga nog even buiten plassen met één oogje open en eentje toe als baasje in bed kruipt en dan gewoon lekker verder slapen.  Het is 4.30 u als ik baasje wakker piep en ik hou deze keer mijn andere oogje open om te zien waar ik plas.  En dan gewoon terug lekker slapen.  Nena profiteerd er meer van dat baasje beneden slaapt dan ik.  Die gaat gewoonr egelmatig eens haar neus in haar gezicht gaan frotten :-) Ikzelf ben een engeltje en leg me neer om te slapen.  Ok, ok misschien toch nog één keer piepen maar als ik mijn baasje hoor roepen: "Gizmo, kom ventje" doe ik al lang de moeite neit meer om naar haar te lopen.  Gewoon mijn ogen dicht doen is de boodschap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten