zondag 27 februari 2011

Precies één week...

Precies één week woon ik hier nu.  En ik moet zeggen dat het me héél goed bevalt.  Heel lekker eten en dat drie keer per dag, 4 slaapplaatsen inclusief een levende warmwaterkruik Bono genaamd, een speelkameraadje die zich laat beetnemen als ik begin te piepen ( grijns grijns) maar ook klaar staat om deugenieterij uit te steken ( en ik blijf grijnzen ;-) ). 
De baasjes...hmm ze kunnen best lief zijn maar ze zijn ook zoooo streng.  Ik ben er al achter dat knagen niet mag, maar ik verkies om dat regelmatig nog eens te vergeten.  Plassen en poepie laten...willen ze liever buiten maar mijn buikje houdt dat nog niet zo goed vol.  Als mijn baasjes snel genoeg zijn ben ik dat ook dus het hangt volledig van hun af ;-)  Tegenspreken wordt ook niet geduld maar ik wil helemaal niet tegenspreken...ik wil hun gewoon iets "verduidelijken" :-)  moesten ze mijn nu ook nog eens laten uitpraten...
En dan die lekkere snoepjes...ok, ik moet er wel voor werken maar dat doe ik met veel plezier.  Wat hebben ze me tot nu toe al proberen aanleren.  Mijn naam ( Ok die heb ik al door), ze hebben ook graag dat ik op mijn poep ga zitten in alle mogelijke situaties zoals gewoon bij hun zitten, mooi tussen hun benen, als mijn eetpot voor mijn neus gezet wordt ( id eis écht nog moeilijk!) en als de voordeur open gaat zien ze mijn poep ook graag op de grond.  Ik mag blijkbaar ook  niet met mijn pootjes op de zetel en dan hoor ik steeds "neer". Oh en degene die ik al het vaakst van al heb gehoord: "FOEI" maar die vind ik niet leuk.  Ben ik net geconcentreerd bezig met iets zoals knagen aan de salontafel of knagen aan de muur of mand en dan moet ik stoppen.  Flauw, heel flauw niet waar?
Maar ik ben er nog niet.  Blijkbaar gaan ze met mij naar iets dat een hondenschool noemt.  Ik ben benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen.  Hopelijk krijg ik zo geen zware tas op mijn rug als mijn kinderbaasjes.  Ik word gewoon verpletterd onder dat gewicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten