woensdag 23 februari 2011

Opgeladen...

Mijn batterijen zijn helemaal opgeladen en dat zal mijn baasje geweten hebben.  Ik heb haar nog nooit zo vaak foei horen zeggen :-))
Foei, niet aan de salontafel knagen.  Foei, niet aan de stoelpoot knagen.  Foei, laat dat steentje los.  Foei, laat Bono met rust ( tegenspreken tegen die oude knar is dus blijbaar iets wat baasje niet flink vind).  Foei, niet in baasjes vingers bijten.  Foei...
En dan ondertussen ook maar héél even laten weten dat ik nog lang niet zindelijk ben.  Als ik gegeten, gespeeld of geslapen heb moet ik standaard even naar buiten.  Maar als ze dachten dat ik daarom dan ook maar automatisch ga plassen...  Ik weet wel andere dingen om mezelf mee bezig te houden buiten.  En als ik dan eindelijk binnen kom... Inderdaad bingo! ;-)  Was geduld geen "schone deugd" :-)
Gelukkig oefenen we ook nog even op het herkennen van mijn naam dus ik krijg ook terug lekkere koekjes.  Voor mij een topdag, voor baasje ietsjes vermoeiender ;-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten